MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Tuesday, October 7, 2008

CERAMAH UGAMA: Oleh Ustaz Dr:Asri Zainal Abidin.


Saya seorang hamba Allah seperti hamba-hambanya yang lain. Tiada kelebihan, melainkan jika ada hanya kurniaanNya semata. Dalam perjalanan kita hidup setakat ini telah direzekikan dan diuji dengan beberapa kesempatan seperti berikut;
NAMA: Dr. Mohd Asri Zainul Abidin

LAHIR: 1971TEMPAT LAHIR: Bukit Mertajam, S. Perai, Pulau Pinang

**********************************************************************************
Bismillah..dengan nama ALLAH dan RASSUL mudah2an Dr; MUHD ASRI
ZAINAL ABIDIN. diberi Rahmat dan sufaat oleh Allah serta Rasul.

izinkan saya muat turun video ceramah Dr kedalam blog peribadi saya.serta mohon
keizinan jua pada pihak yang membuat video ini.

Ceramah DR...amat lah berguna,kepada semua peringkat usia. khususnya buat
anak2 saya serta kaum keluarga saya....sekira nya perlakuan saya salah. ..saya mohon
maaf,dan saya akan padamkan semua video BICARA MUFTI, yang ada didalam blog saya ini...terima kasih..........wassallam.

(Sila klik ke url youtube yang diberikan untuk menonton.)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home