MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Tuesday, October 7, 2008

Photo-Photo Seribu Kenangan>> 01

>>Jangan buka mata,sebelum waktu makan walaupun anda telah terjaga dari tidurT..Itu tip Pertama saya.
>>Bila tiba waktu makan,buatlah muka kesian.Supaya Ibu anda akan berkata,,kesian nya.. anak mama lapar ya!! sayang...ini Tip kedua saya.

>>Beri sepenuh tumpuan anda bila menikmati makanan yang di-suap oleh Ibu anda. Seperti contoh gambar saya ini,walaupun anda telah jelak dengan makanan yang sama setiap hari....ini ialah Tip saya yang ke tiga..kalau bayi seumur saya mempratikan tip ini nescaya Ibu/Bapa akan bertambah2 kasih dan sayang pada diri anda..sekian Selamat Mencuba,,

Kalau nak tau sesaorang itu sedang marah.atau tidak..tengok muka saya!!
Kan ada cahaya macam api tu.? itu tanda-nya saya sedang marah....sekian terima kasih.


Oooh.!!pooocut sorry aah Mak Long %%#@#& Saya kentut..heeeeeee!!!!


Saya selalu gunakan Colgate...Senyuman saya tambah berseri2..gosoklah gigi selalu.


Kumpulan Singer Terkenal...The AMIRA SISTERS.

Kanak2 hebat...!!! kaki kiri terapung ke-udara.


Budak AJAIB...!!! ketinggian-nya sampai siling rumah

Umur saya tak ingat, tapi inilah pose saya.Yang istemewa di-rumah Mak Wa di boon lay blk 189

Saya ada-lah pakar dalam bidang kanak2..Kepada ibu2 yang punya masaalah anak kecil berumur di-antara 1 bulan hingga 2 tahun. Jangan malu2 hubungi saya di-talian..995.kah!!kah8x.

AHLI LELAP MATA tahun 1996

Hidup ini penuh dengan cabaran,tapi saya yakin kejayaan akan bersama2 kita..Insyaallah..!!
Hidup..!!! AKBAR..!!2x *********************Sekali gua kasi..!!!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home